نفس مامان وبابابهزادنفس مامان وبابابهزاد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

بهزاد کوچولو

عکسهای 9 ماهگی

1393/5/6 19:43
نویسنده : مهسا
383 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربونه خنده هات برم منبوس

 

 

 

 

 

اینجا بابایی گولت زد گردو دستش گرفت که شما بالا نگاه کنی

اینجا با عمه اومدیم بستنی بخوریم

 

 

 

 

عاشق بطری هستی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجا من دارم دنبالت میکنم از من فرار کردی بری تو اطاق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قربون چشمات برم که ورم کرده چون از خواب بودی تازه بیدار شدی

 

 

 

 

 

 

 

خونه مامان بزرگ هستیم

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (7)

مهدا
8 مرداد 93 6:46
عاشق اون عکسش شدم که عینکش را زده بالای سرش با اون اخمش
مامانی غزل جون
17 مرداد 93 9:31
هزااااااااااااااااااااااااااااااار ماشالله خیلی نازه خدا حفظش کنه
مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه
fatima
26 مرداد 93 13:58
سلام دوستم.... به وبلاگ من یه سر بزن. خیلی خوشحالم می کنی اگه بیای...... منتظرتم نظر یادت نره..........
ندا
29 مرداد 93 0:08
جیگرخاله ی نفسم
مهسا
پاسخ
ممنون خاله جون
نی نی عکس
2 شهریور 93 21:25
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
آقايون و خانوماي شيك پوش
7 شهریور 93 19:55
فروشگاه اينترنتي مارال ، عرضه كننده انواع شال و كلاه و عروسك و ست آتليه و ..... بافتني ارزان و شيك و مدرن . از فروشگاه اينترنتي مارال ديدن نماييد و به دوستانتان اطلاع دهيد : http://redheart.hamvar.ir
مامانی
7 شهریور 93 20:31
واااااااای چه پسمل ناز خوشکلی عزیزم خدا حفظش کنه ببوسش کوچولوی ناز
مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم نظر لطفتونه