نفس مامان وبابابهزادنفس مامان وبابابهزاد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهزاد کوچولو

بدترین شب زندگیم

1393/4/19 14:42
نویسنده : مهسا
315 بازدید
اشتراک گذاری

بعدازظهر ساعت 3 بود که بابایی میخواست بره سر کار منم حوصلم سر رفته بود

 

 

به بابایی گفتم منو ببر خونه مامانم خلاصه رفتیم تا شب که بابایی از سر کار اومد

 

 

اونجا مامانی ازش پزیرایی کرد چای و میوه اورد بعدم بابایی یه کم از سیب

 

 

و  نصف و ریز ریز کرد بهت داد خوردی منو مامانی داشتیم باهم صحبت میکردیم

 

 

حواسمون نبود وای دیدیم که داری سرفه میکنی سیاه شدی من فقط به صورتم و

 

 

جیغ  میزدم مامانی دمرت کرد میزد به پشتت ولی لبات کبود شد ای خدا الان که

 

 

دارم مینویسم گریم میگیره بعد حالت بهتر شد ولی دوباره سرفه وسیاه شدی

 

 

من که دستام میلرزید فقط گریه میکردم بعد از چند دقیقه حالت خوب شد

 

 

بغلت کردم فقط بوست کردم ای خدا اگر مامانم نبود چکار میکردم خدا همه پدر

 

 

ومادرارو نگه داره سایش بالا سره ما باشه  خدارو شکر که

 

 

حالت خوب شد وگرنه خدایی نکرده اگر اتفاقی میفتاد من میمردم الاهی بمیرم

 

 

بابایی خیلی ترسیده بود از ترسش هول شده بود نمیتونست چکار کنه

 

 

خب اونم نمیدونست که شما هنوز گوگولویی نمیتونی چیزی مثل سیب گاز بزنی بخوری

 

 

خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــی دوست دارم عاشقتم مامانی قربونت بره

                                        

 

                            فعلا بای جیگرم 36_1_39.gif

پسندها (4)

نظرات (9)

مهدا
21 تیر 93 2:13
اللهی نبینم این روزاتو
مهدا
22 تیر 93 0:10
سلام دست شما درد نکنه مامانی انشالله عکس های عروسی بهزاد
مهسا
پاسخ
خواهش میکنم ممنون انشاا... به سلامت زایمان کنی
فدایی محیا
22 تیر 93 18:42
عزیزم این جور مواقع هول نکن.خدا بزرگه ومراقب بچه ها.فقط حواست ب چیزایی ک میدین ب بچه باشه.ببوس نازنینمو
مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم من خیلی هول میکنم میترسم ولی خدا بهش رحم کرد خداروشکر اتفاقی نیفتاد
مینا
22 تیر 93 22:54
مرسی ک بهم سرزدی عزیزم بلا ب دور دوست خوبم ی صدقه بده. ایشالا کوشولوت همیشه سلامت باشه
مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم
akram&fatemeh
23 تیر 93 16:19
به به عجب کلیپی وآهنگ و عکسایه قشنگی من که وقتی عکساشو میبینم دلم واسش ضغف میره تازه همه عکساشم ذخیره کردم تو گوشیم تا داشته باشم و به همه هم دادم. خدا حفظش کنه بهزادکوسولومونو درضمن عزیزم هرروز براش صدقه بزار کنار
مهسا
پاسخ
سلام چه عجب شما اومدین ممنون عزیزم حتما من که هر روز کارمه براش صدقه بزارم فدات عزیزه دلم
رزا
24 تیر 93 13:54
مبارکه اقا کوچولو قالبت قشنگ شده فقط یه موزیک کم داره .....
مهسا
پاسخ
سلام رزا جون ممنون از نظرت چشم حتما
هنرمند
27 تیر 93 9:36
به بچه ها یاد ندهید ثروتمند باشند........به بچه ها یاد بدهید خوشحال باشند تا وقتی بزرگ میشوند...ارزش چیزها را بدانند نه قیمتشان را سلام و عرض ادب با افتخار دعوتی
الــنـــازجوون
27 تیر 93 20:19
سلام عزیزم درکت میکنم خیلی بده اون لحظه ادم نمیدونه چیکار کنه خداروشکر بخیر گذشته و بهزاد کوچولوی خوشکل ما الحمدااه جیزیش نشده میبوسمتون
مهسا
پاسخ
سلام الناز جون بله خدارو شکر وگرنه نمیدونستم چکار کنم
مامان شیرین
25 مرداد 93 10:00
خدا حفظش کنه نی نی ناز و دوست داشتنی دارین.
مهسا
پاسخ
ممنون گلم