نفس مامان وبابابهزادنفس مامان وبابابهزاد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهزاد کوچولو

مریض شدن بهزاد کوچولویه مامان

1393/4/4 2:20
نویسنده : مهسا
585 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسره خوشگلم امروز خیلی ناراحتم چون شما مریض شدی سرما خوردی همش سرفه میکنی

هر چیم میخوری استفراغ میکنی به خاطره همین امروز با مامانی بردیمت دکتر G0107917

آقا دکتر معاینت کرد گفت گلوت یه کوچولو عفونت کرده یه کمیم تب داری بعد مامانی رفت داروهاتو گرفت

اومدیم خونه واااااااااای انقدر گریه کردی الاهی بمیرم منم گریم گرفت.         

 

داروهاتو بهت دادم الانم خوابیدی ای کاش زود خوب بشی من اصلا

 

دلم نمیخواد مریضیتو ببینم از اون موقع که به دنیا اومدی تو دستگاه  گذاشتنت دیگه میترسم 

 

مریض بشی بعد خدا نکرده دکتر بگه باید بستری بشی خدا اون روز و نیاره انشا... هر چی دردوبلا

 

باشه من بگیرم ولی تو نـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه

 

                دلم نمیخواد غمتو ببینم بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوسSmiley bisous 210                

 

             خدایا هیچ بچه ای را مریض نکن الهی آمــــــــــــــینشکلک های بامزه 683

 
 

 

 
 
پسندها (3)

نظرات (2)

مامانی غزل جون
5 تیر 93 23:43
قربون گل پسری برم من ایشالله دیگه هیچوقت مریض نشی عزیزم دوست گلم ممنونم که دعوتمو قبول کردی منم شمارو لینک کردم به جمع دوستهای غزلی خوش اومدین
مهسا
پاسخ
ممنون عزیزه دلم
لی لی
6 تیر 93 2:59
اول گلم خواهش میکنم موقع نظر گذاشتم آدرستو درست بزار آخه اینو گذاشتی http://mahsa-2014@niniweblog.com/ اشتباهه بجای اون @ یه نقطه . یا هموت دات بزار تا من راحت بیام وبت برین تو گوگل بنویسین آپلود عکس هزاران سایت میاد برین تو یکیش ممعلومه خودش از کامپیوتر انتخاب میکنی بعد چندتا آدرس (لینک)بهت میده اولین لینک رو از هر عکس برام بزار تو نظرات