نفس مامان وبابابهزادنفس مامان وبابابهزاد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 11 روز سن داره

بهزاد کوچولو

شیطون مامان

1393/3/30 17:10
نویسنده : مهسا
488 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه مامانی دیشب اصلا نخوابیدی تاساعت totalgifs.com alfabeto-atualizamarelas gif gif 5.gifبیدار بودی همش میخوای یکی

باهات بازی کنه از بــــــــــــــــــــــــــــــس شیطون شدی حالا یاد گرفتی هر کسی هر کار میکنه

تو هم تکرار میکنی مثلا تا سرفه میکنیم تو هم میگی اهه اهه وقتی بلند میشم میگی ده ده ده

موقع غذا خوردنتم میگی به به به وقتیم میخوای بگی بابا میگی آقا خلاصه همرو با این شیطونیات سر

کار گذاشتی انقدر شیطون شدی همش میخوای ببریمت ده ده وقتی بغلت

میکنیم از ذوقت جــــــــــــــــــــــــــــــــــــیغ میزنی انقدر دلم میخواد از ته دل بــــــــوست کنم ولی

دلم نمیاد الانم که دارم این پستو برات میزارم داری غر میزنی که بلندت کنم چون خواب بودی بیدار

شدی حالا اومدم بغلت کردم رو پاهام نشستی داری نگاه به دستام میکنی کلیدای کیبوردو تو هم

میخوای بزنی واااااااااااااااااااااااااااااای نمزاری داری گریه میکنی تا بعد بــــــــــــــــــــــــــــــــوسبوس

پسندها (2)

نظرات (1)

لی لی تم
30 خرداد 93 21:02
رسید عزیزم...از امشب شروع میکنم