نفس مامان وبابابهزادنفس مامان وبابابهزاد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهزاد کوچولو

روز به دنیا امدن بهزاد کوچولو

1392/12/22 17:06
نویسنده : مهسا
230 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم میخوام روزه تولدتو برات توضیح بدم   آبانساعت 16:50به دنیا اومدی

خیلی ضعیف بودی انقدر کوچولو بودی که میترسیدم بغلت کنم چون کیلو بیشتر نبودی  روزه بعد دکتر اومد تا بچه هارو معاینه کنه تا مرخصشون بکنه ولی شمارو گفت باید چند روزی بری تو دستگاه به خاطره اینکه ماهه به دنیا اومدی خیلی ناراحت شدم خوب باید قبول میکردم بعداز گذشت روز مرخص شدی از خوشحالی میخواستم پرواز کنم بعدم بابایی اومد رفتیم خونه. دوستت دارم از ته دلماچماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان حلماجان
27 بهمن 92 17:47
سلام عوضش ماشالله ديگه بزرگ شدي ناز شدي پسر خشگل مهسا جون پيش ماهم بياي خوشحال ميشيم
مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم به ما بیشتر سربزن خوشحال میشیم
لیلا سادات
1 اسفند 92 1:24
وبلاگ قشنگی داری، به من هم سر بزن، خوشحال میشم. ماشالله خدا بهزاد کوچولو رو حفظش کنه/ چشمات قشنگ میبینه عزیزم