نفس مامان وبابابهزادنفس مامان وبابابهزاد، تا این لحظه: 10 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

بهزاد کوچولو

شیرین شدن بهزاد کوچولو

1393/2/2 22:02
نویسنده : مهسا
387 بازدید
اشتراک گذاری

خوب حالا شیرین تر شدی وقتی جلوت میرقصیtotalgifs.com dancantes gif gif dancantes56.gif باذوق نگاه میکنی میخندی  

وای اون موقع دلم میخواد بوست کنم وااااااااااای Smiley bisous 146

 

چیزی به واکسن    totalgifs.com alfabeto-atualizamarelas gif gif 6.gif   نمونده کم کم داره  totalgifs.com alfabeto-atualizamarelas gif gif 6.gif                  

ماهت تمام میشه باید غذای کمکی Pizza bilderبخوری قربونت برم

خدا کنه بخوری بعضی بچه ها دوست ندارن  خیلی دوستت دارم بابایی هم 

دوست داره وقتی میره سره کار همش به من زنگ میزنه small telephone ringing animated gifسراغه

شما رو از من میگیره خلاصه من عاااااااااااااااااااااااااااااشقتمSmiley bisous 210


 میخوام بعضی از عکسای لوازمای اطاقتو بزارم تا وقتی خرابشون کردی عکساشو

داشته باشی


 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

لی لی تم
27 خرداد 93 16:16
سلام عزیزم بله همون آدرس ایمیلمه ولی چیزی دریافت نشده؟ و ممنون میشم موقع نظر گذاشتن تو سایت آدرس وبتون رو درست درج کنید میتونید عکسهاتون رو آپلود کنید و لینکشو برام همراه توضیحات تو سایت بزارید